lunes, 5 de febrero de 2018

DAY 5 .
DAILY REPORT: CUARTO II
BEST REGARD:
NATURALES: Trabajamos sobre la clasificación de las células (procariotas y eucariotas). Para la próxima clase traer tijeras y pegamento.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         JULIAN CORREA: Today we did an activity of vocabulary; worked with “Wh” questions and answers.
·         Juan Carlos Copete: Today we worked on TOEFL PRIMARY Step 1 material. Socialiced answers and continued working on Parts of Speech.
·         JHON PEÑA: today we had a class where we practiced listening exercises and reading comprehension questions from Flyers examination. we also learn the definition of new words. IMPORTANT: all the students need to bring a 50 pages notebook for the English class. this notebook is only for English. please bring it next class.
ARTE-FRANCES:
INGLES-UNO:Today we completed the reading of “Paul Bunyan” and we are in the process of identifying and passing unknown vocabulary to the glossary with the teacher assistance. Homework day 2: Terminar de pasar el vocabulario desconocido, ya resaltado, al glosario. Las equivalencias serán trabajadas y aclaradas en clase.
ED. FÍSICA: Se socializo sistema de evaluación en educación física y se realizo ejercicios predeportivos al voleibol buscando una adaptación hacia este deporte
MATEMÁTICAS: Se realizó contextualización y ejemplificación de los temas intersección y diferencia de conjuntos, para la realización del trabajo grupal, correspondiente a las páginas 20, 21 y 22, actividades 8 a 12. Se recomienda repasar en casa los temas vistos en clase.
THANK YOU

PRIMARY TEACHERS AND COORDINATION

No hay comentarios:

Publicar un comentario