Day 4.
Daily Report: Cuarto II
INGLES-CAMBRIDGE: Teacher Julian Correa: Today we did listening and writing exercises based on
Cambridge material.
Teacher Juan Carlos Copete: Today we worked on Grammar Parts or Parts of Speech
(Categorías Gramaticales) and had fun with a Word Game in which we defined
concepts and spelled vocabulary.
NOTA: Recordar el cuaderno 50 hojas solicitado
para el trabajo con el Glosario.
Teacher Leydy: Students worked on
the vocabulary list according to the level.
FRANCES: Révision de l´année
dernière: L´alphabet, le petit déjeuner, les repas de la journée. Revoir les
verbes ETRE et VOULOIR. (La roue des
verbes). Exercices 6 p 30+ 7 p 38 Tip Top 1.
INGLES-UNO: Today we worked on Regular and irregular verbs introduction. We also continued
working on the reading: Paul Bunyan. Homework:
Underline, write and pass to the
glossary the unknown words from the reading on pages 23 and 24 from Sistema
UNOi.
NOTA: Recordar el cuaderno 50 hojas solicitado
para el trabajo con el Glosario.
Por
motivos administrativos y con el fin de favorecer los procesos académicos de nuestros
estudiantes se toma la decisión de tener
dos segundos en el ciclo situación que llevó al cambio de horario y
reasignación de algunos docentes, apreciamos su comprensión y apoyo.
A continuación enviamos el nuevo horario de
clases recordándoles que el día lunes
continuamos con día 5 del
siguiente horario.
|
HORA
|
DIA 1
|
DIA 2
|
DIA 3
|
DIA 4
|
DIA 5
|
6:45-7:00
|
T.C.
|
T.C.
|
T.C.
|
T.C.
|
T.C.
|
|
1
|
7:00-7:50
|
SOCIALES
|
FRANCÉS
|
NATACIÓN
|
ESPAÑOL
|
NATURALES
|
2
|
7:50-8:40
|
ESPAÑOL
|
NATURALES
|
ESPAÑOL
|
MUSICA
|
ING CAMB.
|
3
|
8:40-9:30
|
NATACIÓN
|
NATURALES
|
ESPAÑOL
|
MUSICA
|
ING CAMB.
|
9:30-10:00
|
DESCANSO
|
|||||
4
|
10:00-10:50
|
MATEMATICAS
|
MATEMATICAS
|
ING CAMB.
|
FRANCÉS
|
ARTE-FRANCÉS
|
5
|
10:50-11:40
|
MATEMATICAS
|
MATEMATICAS
|
ING CAMB.
|
FRANCÉS
|
INGLÉS UNO
|
11:40-12:35
|
ALMUERZO
|
|||||
6
|
12:35-1:30
|
ING CAMB.
|
ESPAÑOL
|
FRANCÉS
|
SOCIALES
|
INGLÉS UNO
|
7
|
1:30-2:20
|
ING CAMB.
|
INGLÉS UNO
|
FRANCÉS
|
SOCIALES
|
EDUFÍSICA
|
8
|
2:20-3:10
|
FRANCÉS
|
ARTE-FRANCÉS
|
ÉTICA
|
INGLÉS UNO
|
MATEMATICAS
|
3:10-3:15
|
P.C.
|
P.C.
|
P.C.
|
P.C.
|
P.C.
|
Thank you
Primary teachers and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario