viernes, 2 de febrero de 2018

Day 4. 
Daily Report: Cuarto II
INGLES-CAMBRIDGE: Teacher Julian Correa: Today we did listening and writing exercises based on Cambridge material.
Teacher Juan Carlos Copete: Today we worked on Grammar Parts or Parts of Speech (Categorías Gramaticales) and had fun with a Word Game in which we defined concepts and spelled vocabulary.
NOTA: Recordar el cuaderno 50 hojas solicitado para el trabajo con el Glosario.
Teacher Leydy: Students worked on the vocabulary list according to the level.
FRANCES: Révision de l´année dernière: L´alphabet, le petit déjeuner, les repas de la journée. Revoir les verbes ETRE et VOULOIR. (La roue des verbes). Exercices 6 p 30+ 7 p 38 Tip Top 1.
INGLES-UNO: Today we worked on Regular and irregular verbs introduction. We also continued working on the reading: Paul Bunyan. Homework: Underline, write and pass to the glossary the unknown words from the reading on pages 23 and 24 from Sistema UNOi.
NOTA: Recordar el cuaderno 50 hojas solicitado para el trabajo con el Glosario.

Por motivos administrativos y con el fin de favorecer  los procesos académicos de nuestros estudiantes se toma la decisión de  tener dos segundos en el ciclo situación que llevó al cambio de horario y reasignación de algunos docentes, apreciamos su comprensión y apoyo.
 A continuación enviamos el nuevo horario de clases recordándoles que el día lunes  continuamos  con día 5 del siguiente horario.


HORA
DIA 1
DIA 2
DIA 3
DIA 4
DIA 5
6:45-7:00
T.C.
T.C.
T.C.
T.C.
T.C.
1
7:00-7:50
SOCIALES
FRANCÉS
NATACIÓN
ESPAÑOL
NATURALES
2
7:50-8:40
ESPAÑOL
NATURALES
ESPAÑOL
MUSICA
ING CAMB.
3
8:40-9:30
NATACIÓN
NATURALES
ESPAÑOL
MUSICA
ING CAMB.
9:30-10:00
DESCANSO
4
10:00-10:50
MATEMATICAS
MATEMATICAS
ING CAMB.
FRANCÉS
ARTE-FRANCÉS
5
10:50-11:40
MATEMATICAS
MATEMATICAS
ING CAMB.
FRANCÉS
INGLÉS UNO
11:40-12:35
ALMUERZO
6
12:35-1:30
ING CAMB.
ESPAÑOL
FRANCÉS
SOCIALES
INGLÉS UNO
7
1:30-2:20
ING CAMB.
INGLÉS UNO
FRANCÉS
SOCIALES
EDUFÍSICA
8
2:20-3:10
FRANCÉS
ARTE-FRANCÉS
ÉTICA
INGLÉS UNO
MATEMATICAS
3:10-3:15
P.C.
P.C.
P.C.
P.C.
P.C.
Thank you

Primary teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario